Ken je dat…

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik vind echt teveel dingen leuk! Ik werk 36 uur in de week, want er moet toch brood op de plank komen hihi….  Buiten het werk ben ik graag bezig. Maar mijn probleem is, dat ik teveel leuk vind.  Waar haal ik de tijd vandaan om alles te doen wat ik leuk vind…

Ik houd van mijn hondje Tibo en ga graag stukjes lopen met hem (hij wordt ouder, dus we kunnen geen uren meer lopen). Het manneke vindt het uiteraard ook heerlijk.

Alhoewel het al enige tijd geleden is dat ik een boek uitgelezen heb, houd ik ook van lezen! Boeken in de genre thriller, fantasie of over reizen. Maar ook tijdschriften over fotografie, dieren en reizen!  Ik heb nog zat ongelezen tijdschriften en boeken liggen.

Fotograferen. Vooral op vakantie ben ik veel met fotografie bezig. Ik kijk ook graag op social media naar alle prachtige foto’s die voorbij komen van verre landen, prachtige natuur, vogels en macro fotografie. En dan neem ik mij voor om weer meer te gaan fotograferen…. Ook ‘moet’ ik nog 2 fotoboeken maken over onze vakantie naar Malta en naar Zuid Spanje.

TV kijken, en dan voornamelijk series. Vaak ben ik op zoek naar goede series, en eenmaal gevonden kan ik zo een paar afleveringen achter elkaar kijken. Nu kijk ik naar Ophan Black.

Ook heb ik weer een oude hobby van mij op gepakt, namelijk tekenen en schilderen. Heerlijk om te doen! Van de week weer een eerste creatie gemaakt, en leuk om te merken dat je het na zo’n lange tijd het nog niet verleerd bent.

Het is ook al weer ruim anderhalf jaar geleden dat ik een Spaanse cursus heb gevolgd. Ook hier zou ik zo graag wat meer mee doen.

En dan ook nog mijn sociale contacten onderhouden… 🙂

  1. #1 door Sabine op 26 januari 2016 - 18:52

    Hahaha hoe herkenbaar 😉 Geen wonder dat we onszelf regelmatig voorbij lopen. Ik moet soms ook echt even een dag niets doen inplannen. Of heel streng tegen mezelf zeggen dat ik nu écht naar bed moet 🙂

  2. #2 door smeetsannemieke op 26 januari 2016 - 19:52

    heel herkenbaar is dit.zelf gun ik me er geen tijd voor om bijvoorbeeld me fotocamera te pakken of lekker een stuk te wandelen.raar maar waar .moet het zeker weer op pakken

  3. #3 door Patty op 27 januari 2016 - 07:52

    Schei uit, ik word er gek van! Denk ik net een ritme gevonden te hebben, waardoor ik overal een beetje tijd aan kan schenken…huppakee, vind ik weer iets ‘dat ik toch ook echt wil doen’…aaaaaaaaaaaaaarch hahaha

  4. #4 door Wanda op 28 januari 2016 - 20:11

    Same here! Echt, werken kost echt teveel tijd! Ik schrijf nu ook regelmatig voor een racesite en ben daardoor nog meer achter de pc te vinden. Lezen schiet er nu ietsjes bij in maar wil ik zeker dit weekend weer op gaan pakken, zoveel boeken liggen nog te wachten. En oh ja, fotograferen… zo heerlijk om erop uit te trekken en foto’s te maken! En ja, sociale contacten… zodra de winter echt verdwenen is, moeten we echt weer eens wat gaan afspreken!

  5. #5 door Deborah Hamar op 8 februari 2016 - 14:52

    Herkenbaar… Ik ben nu zelfs aan het overwegen of ik niet een dag minder zou kunnen gaan werken. Desnoods met 9uurs diensten. Dan heb ik iig 1 dag in de week extra om iets in het huishouden te doen haha. Want ja in al die hobby’s gaat gewoon vreselijk veel tijd zitten.

  6. #6 door ~ Inge ~ op 23 februari 2016 - 15:27

    Heel herkenbaar! Ik moet ook (nog) zoveel doen, maar ik weet gewoonweg niet waar ik de tijd vandaan moet halen! Toch probeer ik nu, zeker na alle verbouwingen, de draad weer op te pakken en weer mijn hobby’s uit te voeren. Maar ondertussen is er nog een hoop in te halen! 😉

  7. #7 door Patty op 20 juni 2016 - 07:13

    En het schrijven schiet er helemaal in bij jou? Hopelijk gaat het goed en ben je wel nog elke dag, de dag aan het plukken 😉 XxX

Geef een reactie

