Eindeloos gevecht

afvallenineenweek

Hier vertelde ik dat ik weer begonnen was met sporten en dat ik in een jaar tijd 11 kilo was afgevallen. Daarna heb ik weinig gepost over mijn strijd tegen die kilo’s. Ik heb mij 1 april aangemeld voor online Weightwatchers om maar weer eens bewust te worden van wat ik at, hoeveel ik at en hoeveel ik eigenlijk mag (de -11 kilo was inmiddels -7 kilo geworden). Ik heb mijn eetpatroon aangepast en ben door gegaan met sporten (Bodypump, CX Works en recent zelfs een keer Spinning) en ga geregeld op de fiets naar mijn werk. En met succes! Want vanaf 1 april 2014 tot op heden ben ik 14 kilo afgevallen. Het gaat niet super snel, maar dat hoeft ook niet.  De totaal teller staat nu op 21 kilo. Ik voel me goed, 21 kg is dan ook echt veel! Maar ik ben er nog lang niet. Maar ik voel me fijn! Langzaam aan ben ik nieuwe kleren aan het kopen die 2 maten kleiner zijn en die me lekker zitten, en waarvan er enkele zelfs al een beetje ruim gaan zitten. Ik ben blij, voel me goed, en ga gestaag verder. 🙂

  1. #1 door Deborah Hamar op 11 september 2014 - 14:31

    Ik kan niet anders zeggen dan: GOED BEZIG!!
    Het hoeft ook niet snel te gaan. Het belangrijkste is, dat jij je er goed bij moet voelen.
    Kan mij heel goed voorstellen dat het je een boost geeft als je naar het totaal kijkt, en ook nog eens aan je kleding merkt dat je bent afgevallen!

  2. #2 door ladyhotseflots op 11 september 2014 - 16:23

    Nou dat gaat lekker toch? Ik ben een paar jaar geleden ook anders gaan eten met Weight Watchers. Ik wilde 12 kilo afvallen en dat is ook gelukt. Ik kon het gewoon niet goed zelf, maar met WW goed te doen vond ik. Ik eet nu nog steeds zoals ik toen ook at en blijf op het gewicht wat voor mij goed voelt 🙂 Succes verder!

  3. #3 door Wanda op 11 september 2014 - 18:17

    Petje af hoor! Ik weet zelf maar al te goed hoe moeilijk het is om af te vallen en vooral om het vol te houden want net als jij ben ik ook eeuwig in gevecht met de weegschaal… Wat is winkelen dan ineens een stuk leuker he?

  4. #4 door Mrs. T. op 11 september 2014 - 19:11

    Wow, goed bezig zeg. Volhouden hoor! Moet er nog veel af?

  5. #5 door guapa79 op 16 september 2014 - 18:41

    Hmm, strange…ik heb een paar dagen geleden gereageerd op deze log via mijn phone, maar mijn reactie staat er niet tussen..? Tja, apparatuur;-)
    Het kwam er in ieder geval op neer dat ik onwijs trots op je ben en dat ik het knap vind dat als het even tegenzit, je de draad toch weer oppakt en met resultaat!!
    En als je dit zo doorzet dan kun je straks weer in een kleinere maat gaan shoppen;-)
    Als ik je binnenkort nog maar herken 🙂

  6. #6 door noeps1 op 23 september 2014 - 09:43

    Wat knap ! Petjes af voor je hoor .. WW lijkt mij ook wel wat.

    gr Elise

  7. #7 door Sandra op 1 november 2014 - 09:11

    Wauw, wat goed! Keep up the good work!

  8. #8 door Babsie op 10 november 2014 - 11:27

    En ik ben super trots op je, heeeel erg goed!! Je ziet er dan ook een stuk stralender uit vind ik!
    XXX

  9. #9 door Flavie op 20 augustus 2015 - 15:46

    Goed bezig!! Volhouden zo!!

Geef een reactie

