WK 2014

Manlief was écht een voetbal fan. Hij keek bijna alles en als het EK of WK in aantocht was, was ons balkon al helemaal versiert met rood/wit/blauw/oranje en kwamen de oranje t-shirts/vesten/sjaals/ etc. weer uit de kast tevoorschijn.

Vriendlief is totaal geen voetbal fan. (Hij kijkt dan wel weer alles van F1). Maar een oefenwedstrijd bijwonen van het Nederlands elftal in aanloop naar het WK2014 vond hij dan toch wel leuk. We konden namelijk 2 kaartjes krijgen via de PV van mijn werk. Nou, daar zeg ik geen nee tegen hoor. Super leuk om een keer mee te maken. Dus nu ging ik op zoek naar de oranje outfits. Ik paste het favoriete vest van manlief en voor vriendlief shopte we nog een t-shirt. Vriendlief had nog 2 oranje petjes. Dus, geheel in stijl konden we op pad! 😉

De wedstijd was niet zo heel spannend, maar de sfeer in het stadion was goed! Vooral na het eerste doelpunt uiteraard! Het was in ieder geval leuk om een keer een wedstijd van het Nederlands elftal live mee te maken.

Ik hoop maar dat ‘de mannen’ het ver gaan schoppen tijdens het WK. Gaan jullie ook kijken?

wk 3 wk 2

wk 1

Onze straat is ook weer geheel in stijl.

 

  1. #1 door Mrs. T. op 4 juni 2014 - 14:14

    De wedstrijden van het Nederlands elftal wel. Verder niet echt denk ik.

  2. #2 door ♥Inge♥ op 4 juni 2014 - 14:35

    Leuk dat jullie bij de wedstrijd waren! Nee, de wedstrijd zelf was niet veel aan, wij hebben min of meer een beetje verveeld zitten kijken….maar de sfeer in zo’n stadion maakt een hoop goed! Ik denk dat wij alleen naar de wedstrijden gaan kijken als Nederland speelt…

  3. #3 door HansDeZwans op 5 juni 2014 - 09:47

    Heel België staat op zijn kop nu dat ze nog eens mogen meedoen.

  4. #4 door Harriët op 6 juni 2014 - 06:31

    Leuk dat jullie bij de wedstrijd waren. WIj hebben niet gekeken. Ik vind de oefenwedstrijden meestal een beetje saai. En achteraf hoorde ik ook dat er niet veel aan was idd 😉
    Het WK volgen we wel. Maar meestal alleen als Nederland speelt. Jasper heeft al wel een poster op de wc deur opgehangen om de standen enzo bij te houden.

  5. #5 door Yvon op 7 juni 2014 - 13:09

    Leuk dat je zo naar een wedstrijd kon! Lijkt me leuk om het eens mee te maken.
    Ik ga proberen wedstrijden te kijken, maar het zal lastig zijn vanwege het tijdsverschil.

  6. #6 door Marcella op 7 juni 2014 - 17:40

    Ik heb niet zoveel met voetbal, maar stiekem kijk ik wel mee met m’n lief. Is toch ook wel spannend 😉

  7. #7 door Deborah Hamar op 5 juli 2014 - 10:05

    Wat leuk om het eens van zo dicht bij mee te maken.
    Ik had nooit iets met voetbal. Snapte er niks van. Maar sinds ik veel foto’s maak langs het veld begint het meer en meer te spelen. Ik kom er thuis overigens ook niet onderuit met twee heren die voetbalfan zijn… Ik begin zelfs de spelers al te herkennen :’)

Geef een reactie

