Agenda bomvol leuke dingen!

2869Afgelopen woensdag is het me gelukt om kaartjes te bestellen voor Najib Amhali! Deze voorstelling is pas in september, maar wat in het vast zit…. De kaarten waren ook nog een schappelijke prijs: € 29,00 én het is hier in de buurt. Ik kijk er naar uit!

duizend-spiegels-Marco-Borsato-150x150Ook ga ik dit jaar maar liefst 2 x naar Marco Borsato! Vriendin E. is groot fan, en ik ga graag met haar mee. Vrijdag 6 juni gaan we naar Ziggo Dome in Amsterdam en 18 oktober in Enschede!

 

Ook staan er nog 3 etentjes gepland! A.s. zaterdag Tapas eten in Hilversum met de mensen die we op een vakantie in Griekenland hebben ontmoet! Super leuk! Zaterdag 24 mei met vriendin A. en vriendin B.! We hebben nog niet besloten waar, maar dat komt wel goed! En 28 juni gaan we met mijn ouders en broer bij de Griek eten. Mijn moeder had meegedaan met een prijsvraag en een dinercheck gewonnen van € 150,-. Lekker en gezellig!

WKZaterdag 31 mei gaan wij, via mijn werk, naar de oefenwedstrijd Nederland – Ghana in de Kuip. Lijkt me hartstikke leuk om een keer mee te maken! Moet nog even wat oranjes kopen. haha.

Ook staat er nog een vrijgezellefeest op de planning. Het hoe/wat/wanneer ga ik hier niet neerzetten, maar geloof me het wordt erg ‘pikant’ haha. En dus staat er ook een bruiloft op de planning waar ik de foto’s van ga maken. Spannend!

19 juli ga ik met vriendin E. naar de Apenheul aansluitend een high-tea of iets dergelijks. Dit keer wordt ik meegenomen door E. omdat ik voor hun de zwangerschaps foto’s heb gemaakt en de foto’s van hun tweede zoontje. Super lief!

doodshoofdaap01

En dan natuurlijk de vakantie naar Andalusië!! We hebben er zo veel zin in, en stiekem zijn we er ook wel heel erg aan toe. Maar volgens mij is dat altijd wel als het bijna zover is. Thuis liggen overal al notitieblaadjes, boekjes en reisinformatie. Het duurt nog héél even, maar voor je het weet zitten we in España!

Voor nu, wens ik jullie een heel fijn, zonnig weekend toe!

Liefs, Carpediem.

  1. #1 door Insoon op 16 mei 2014 - 11:43

    Dat zijn allemaal leuke dingen die nog op de planning staan! Gezellig joh 🙂 En wat leuk dat je moeder zo’n bon heeft gewonnen. Ja en de vakantie komt ook steeds dichterbij hè.

    Geniet van je weekend!

  2. #2 door gewoonhanny op 16 mei 2014 - 12:29

    Je agenda staat al weer boordevol. Gelukkig wel met leuke dingen. Geniet er van!

  3. #3 door ladyhotseflots op 16 mei 2014 - 13:56

    Nog heel even? Dus jullie gaan al gauw naar Spanje? Heerlijk joh.
    En idd allemaal gezellige dingen in de planning. Leuk dat je foto’s gaat maken op een bruiloft. Maar eerst dus het vrijgezellenfeest. Ook meestal wel gezellig 🙂
    Grappig naar de voetbalwedstrijd Nederland – Ghana. Die kunnen behoorlijk voetballen zei Matthijs vorig jaar al. Waren ook kampioen van één of andere Afrikaanse cup vertelde Matthijs toen hij daar zat vorig jaar. Het hele WK zal me benieuwen trouwens. Wel weer leuk en spannend vind ik altijd.
    En dan ook nog etentjes in het verschiet. Das altijd fijn vind ik 😉

  4. #4 door Deborah Hamar op 16 mei 2014 - 15:39

    Oh like like like.
    Alleen maar leuke dingen op de planning.
    Heel veel plezier alvast en geniet er van!!

  5. #5 door wiebie74 op 16 mei 2014 - 16:45

    Hey meis,
    Wat een hoop leuke dingen in het vooruitzicht joh! Je kan dus net als mij heel moeilijk nee zeggen! Zelfs 2 keer naar Marco! Ik heb nog even getwijfeld of ik naar zijn show in Groningen zou gaan maar vriendinnetje met wie ik zou gaan, zat midden in examens dus dat werd ‘em eventjes niet…
    Fijn weekend!
    liefs,
    Wanda

  6. #6 door Zo simpel is dan geluk op 16 mei 2014 - 16:53

    Fijn dat je zoveel leuke dingen op de planning hebt!! 🙂

  7. #7 door Mrs. T. op 16 mei 2014 - 16:55

    Zo, wat leuk zeg. Heerlijk als er zoveel leuke dingen op het programma staan. Geniet ervan!

  8. #8 door Marcella op 16 mei 2014 - 20:26

    Wat een heerlijke plannen, erg fijn! Zo vaak uit eten is ook helemaal top! En fijn vooruitzicht, op reis gaan. Goed vooruitzicht!

  9. #9 door guapa79 op 18 mei 2014 - 17:19

    Oh! Je hebt gewoon kaarten voor Najib!!! Het is mij niet gelukt voor Jochem Myer, maar we hebben wel kaarten voor Ronald Goedemondt in Den Bosch dus toch een leuke voorstelling in het vooruitzicht 😀
    Help mij zaterdag herinneren dat ik je de adressen in Sevilla geef om te eten;-0 Ik had je ouders in het krantje gezien met Nicos, leuk joh! En wat leuk dat je mee mag om de bon op te maken;-)
    Tot gauw lieverd
    xxx

  10. #10 door noeps1 op 22 mei 2014 - 21:52

    Wat een mooi lijstje met uitjes en vakantie. Marco wil ik ooit een keer heen, moet wat sneller proberen kaartjes te kopen haha
    Maar jouw toekomst ziet er gezellig uit 🙂

  11. #11 door goyvon op 25 mei 2014 - 03:15

    Wat een plannen! Je hoeft niet bang te zijn dat je je gaat vervelen, haha. Leuk hoor! Veel plezier met alles 🙂

Geef een reactie

