Time flies…

Steeds neem ik me weer voor om vaker wat te schrijven, maar het komt er maar niet van. Dit wordt een blogje met wat ik de afgelopen weken heb beleefd en gedaan.

Rotterdam21 Februari. Vandaag een ATV dag genomen, want m’n lieve vriendin A. kwam vanuit het Gezelllige Brabant naar mij. We hebben er een toeristisch dagje van gemaakt. Als eerste gingen we naar de Euromast in Rotterdam, waar we genoten hebben van het mooie uitzicht over de skyline van Rotjeknor. Het weer zat ook mee. Een beetje veel wind, maar wel een lekker zonnetje! We hebben wat gedronken in het restaurant van de Euromast en zijn daarna door gereden naar de Kop van Zuid, waar het oude Hotel New York staat. Daar hebben we een heerlijke lunch genuttigd. Zeker een aanrader om naar toe te gaan als je in de buurt bent. Na een klein stukje over de Erasmusbrug te hebben gelopen, besloten we terug te gaan en nog even, in de stad waar ik woon, het winkelcentrum in te lopen. Wat was het een fijne en gezellige dag weer!

22 Februari. Deze dag stond de Pasar Malam in Rijswijk op het programma. Samen met vriendlief en zijn ouders gingen we daarheen. We waanden ons weer even terug op Bali met de muziek en danseressen én alle lekkere hapjes die je daar kon bestellen.

1 Maart. Met mijn moeder ging ik naar Soldaat van Oranje. Deze musical hadden wij haar cadeau gedaan voor haar verjaardag. Ik moet zeggen, dit is werkelijk de mooiste en ontroerenste muscial die ik ooit gezien heb! Mocht je deze nog niet gezien hebben, twijfel niet en ga! Ze spelen nog tot eind van dit jaar.

tibo hvh8 Maart. Vader van vriendlief was jarig en dit vierden we met z’n vieren op het strand van Hoek van Holland. We hadden prachtig weer! Hond mee en gaan! Wat een zaligheid zo op het strand met een heerlijk zonnetje erbij! Aansluitend een heerlijke lunch. Zo’n dag kan niet meer stuk.

14 Maart. Vanuit de PV van het werk had ik een wijnproeverij. Lekker dichtbij, dus op de fiets. We hebben mogen proeven van 8 witte en 8 rode wijnen met daarbij nog lekkere hapjes in de vorm van een kaasbuffet en stokbrood.

15 Maart. Stond voor mij een ritje naar m’n ouders op de agenda. Geen speciale reden, gewoon even lekker thuis. Samen eten en film kijken. Paar dagen later zouden ze op vakantie gaan, dus dan had ik ze nog even gezien voordat ze zouden vertrekken.

22 Maart. Wederom een ritje Cuijk. Ditmaal om m’n hondje weer naar de kapper te brengen. En ’s middags had ik een zwangerschaps fotoshoot met vriendin E. (welke overigens weer super goed gelukt is). En ’s avonds ben ik met vriendin A. heerlijk gaan eten in Nijmegen. Het was weer restaurant week, waardoor je voor een schappelijke prijs bij een wat luxer restaurant kan gaan eten. Het was heerlijk én gezellig!

28 Maart. Hadden we vanuit de PV van het werk een workshop taarten decoreren en aansluitend gingen we met 7 meiden een hapje eten bij een italiaans restaurant. Dit was super gezellig en heel erg lekker! Lekker eten en personeel dat van zingen en dansen houdt!

29 Maart. Vriendlief was jarig. Echt gevierd hebben we het niet, maar onze ouders en mijn broer waren en ’s middags. Het was heerlijk weer, en hebben lekker in de tuin gezeten. ’s Avonds chinees gehaald. En later op de avond zijn we naar Maddox geweest. Een ‘oldskool’ party hier in de stad. Viel uiteindelijk een beetje tegen qua muziek, maar was toch wel gezellig.

Hoezo druk? haha, maar wel allemaal leuke dingen.

Verder was het op mijn werk nog erg spannend, want er moesten mensen uit. Ik was er eigenlijk wel zeker van dat ik dat zou zijn, mocht er op onze afdeling iemand weg moeten. (Laatste binnengekomen). Maar het werd een directe collega die al 25 jaar (!) bij dit bedrijf werkt. Simpelweg omdat haar functie het makkelijkst op te vangen is met de overblijvende collega’s. Heel vervelende situatie, maar ik ben wel blij dat ik mag blijven!

Spaanse les gaat ook goed. Aankomende maandag is alweer de laatste les van de beginners cursus. En ik heb me deze week ingeschreven voor het vervolg! Ik ben nog steeds enthousiast. Het is wel pittig, maar erg leuk. Nu maar hopen dat er een aantal van de leuke mensen van deze cursus ook mee gaan naar de vervolg cursus. Zou gezellig zijn.

Zo, weer een beetje bijgepraat. En nu nog de tijd vinden om jullie blogs weer eens langs te gaan én te reageren! 😉

Liefs, CarpeDiem.

  1. #1 door gewoonhanny op 11 april 2014 - 10:11

    Bloggen en reageren zijn geen verplichting. Het is een lolletje. ‘Gewoon’ alleen dat doen waar je zin in hebt en waar je tijd voor hebt. Dan blijft het leuk om weer van je te horen.

  2. #2 door Wanda op 11 april 2014 - 18:12

    Leuk zo’n update! En ja, toeristje spelen in eigen land is best wel leuk he? Wij doen het ook te weinig hoor, gaan te vaak te snel naar even over de grens in Duitsland terwijl er hier ook genoeg leuke dingen te zien zijn…
    Soldaat van Oranje staat ook nog op mijn lijstje, maar eens zien of we dat nog ergens in kunnen plannen want ik hoor er alleen maar positieve geluiden over dus zou hem best zelf ook willen zien!
    Fijn weekend!
    liefs,
    Wanda

  3. #3 door Mrs. T. op 11 april 2014 - 18:21

    Zo, een boel leuke dingen gedaan dus. En spannend nog van je baan. Maar gelukkig mag je blijven al is het voor je collega natuurlijk wel heel vervelend.
    Ik vond Soldaat van Oranje eerlijk gezegd qua musical niet heel bijzonder. Wel wat de techniek betreft.

  4. #4 door Marcella op 11 april 2014 - 20:23

    Leuk om te lezen! Hotel New York is zeker tof, bij een volgend bezoekje eind mei wil ik er minstens even wat drinken. Goed dat je kon blijven op je werk. Vervelend dat er iemand weg moest, maar toch prettig dat je nog werk hebt. Geniet van je weekend!

  5. #5 door noeps1 op 12 april 2014 - 07:34

    Oh ja, Hotel NY .. ik ben naar ’t Theater geweest daar .. prachtig plekje trouwens ! Wij komen heel af en toe ook naar Rotterdam om te shoppen 🙂
    Wat een leuke dingen heb je gedaan !

    gr Elise

  6. #6 door guapa79 op 13 april 2014 - 09:17

    Oh wat een heerlijke dagen waren dat Lon, echt iets om met een smile op terug te kijken en je kunt op de foto duidelijk zien dat er een ‘straf’ windje stond;-)
    Soldaat van oranje lijkt me ook erg mooi, maar wat zijn de tickets duur zeg! Pfff..
    En dan natuurlijk het goede nieuws dat je kon blijven op je huidige werk, wat een opluchting!
    Fijne zondag lieverd en tot gauw!
    Liefs xxx

  7. #7 door Patty op 14 april 2014 - 07:24

    Ik houd het tegenwoordig ook bij updates, omdat ik niet toekom aan het schrijven over andere onderwerpen 😉
    Leuke weken achter de rug dus en hoewel iid een dubbel gevoel lijkt me, toch gefeliciteerd dat je je baan nog hebt 🙂

  8. #8 door goyvon op 19 april 2014 - 04:41

    Wat een hoop leuke dingen!! Gezellig hoor 🙂
    En spannend van je baan. Wel heel fijn dat ze niet voor jou hebben gekozen en dat jij mag blijven 🙂

  9. #9 door Deborah Hamar op 26 april 2014 - 17:35

    Zo jij hebt je aardig vermaakt zo te lezen. Leuk!!
    Ook fijn dat je je job mag blijven uitoefenen!!

Geef een reactie

