En de vakantie gaat naar…..

…..España!

landkaartje-grand-tour-andalusie-grand_tour_andalusie_fly_drive_small_jpgNa lang dubben waar we nou eigenlijk heen zouden gaan deze zomer is eindelijk de spreekwoordelijke kogel door de kerk! We gaan een fly and drive Andalusië doen. 15 dagen lang!

We beginnen in Malaga, waar we ook 1 nacht slapen. Dan rijden we, via Ronda, naar Concil de la Frontera. Daar blijven we 3 nachten. Dan rijden we door naar de mooie stad Servilla, waar we 2 nachten zullen verblijven. De langste rit is van Servilla naar Jaén, met uiteraard een tussenstop in Cordoba! Na 1 nacht vertrekken we verder naar Granada om daar 2 nachten te verblijven. En als afsluiter gaan we 5 nachten naar Mijas, wat dan weer vlakbij Malaga ligt.

Ik weet ’t zeker, wij gaan ons super goed vermaken! Ik kijk nu al uit naar de pittoreske straatjes, het lekkere weer, de Spaanse tapas en alle prachtige bezienswaardigheden in dit mooie gebied van zuid Spanje!

Waar gaan jullie dit jaar jullie vakantie doorbrengen?

Liefs, Carpe Diem

  1. #1 door Wanda op 27 januari 2014 - 18:33

    Oh, dat ziet er super uit joh! Andalusië wil ik zeker ook nog eens heen, het liefst ook een rondreis zodat je ook direct een goed beeld van de hele streek krijgt!
    Wij hebben de 1e week inmiddels vastgelegd en wel een huisje aan de noordoever van het Balatonmeer! Ook erg veel zin in, nu de 2e week nog uitvogelen…

  2. #2 door Mrs. T. op 27 januari 2014 - 19:05

    Een mooi vooruitzicht!

  3. #3 door Hanny op 27 januari 2014 - 20:02

    Een prima vooruitzicht.
    Mij zou het daar te heet zijn en daarom blijven we noordelijker. Wij gaan een rondreis maken. Te beginnen een weekje in Zoutelande, dan naar Bregiroux in de Auvergne, vervolgens naar la Tour-d’Auvergne, om tenslotte via Zwitserland naar Ellmau in Oostenrijk te gaan.

  4. #4 door Marcella op 27 januari 2014 - 20:40

    Wat heerlijk joh, ik hoor altijd veel goeie verhalen over Andalusië. Je zult je er absoluut vermaken, top!

  5. #5 door Harriët op 28 januari 2014 - 06:58

    Nou dat wordt vast een mooie vakantie. Zo zie je wel heel veel hè? Ik hou zelf niet zo van dat rondtrekken. Volgens mij ben ik dan nog vermoeider als vóórdat ik op vakantie ging. Of doen jullie een andere keer nog een uitrustweekje? 😉 Tja, wij gaan naar Samos, maar dat wist je al 😉

    off topic: Ja vroeger gingen Lady en Sem ook naar mijn schoonouders als we op vakantie gingen, maar zij worden ook ouder en dat wil ik ze niet (meer) aandoen. Al zouden ze geen nee zeggen als we het vroegen hoor. En het adres wat we nu hebben is leuk voor Noortje. Veel rennen buiten en met andere honden spelen. En ’s avonds gewoon lekker slapen in de keuken in haar bench 🙂

  6. #6 door Insoon op 28 januari 2014 - 13:57

    Dat klinkt heerlijk! Ik ben nog nooit in Spanje geweest, maar volgens mij is het daar prachtig. Wij gaan dit jaar waarschijnlijk naar Z-Frankrijk 😀

  7. #7 door guapa79 op 1 februari 2014 - 10:16

    Oh wat een heerlijk vooruitzicht!! Ik heb al een aantal plaatsen bezocht en beleefd in Zuid Spanje en ik kan alleen maar beamen dat het een goede keus is 😀
    Veel plezier met de voorpret!
    Liefs xxx

  8. #8 door Limoentje op 9 februari 2014 - 02:01

    Dat klinkt als een heerlijk vooruitzicht! Ik ben alleen nog maar in Barcelona geweest, maar dat is ook al weer 12 jaar geleden, haha.
    Concrete plannen voor de zomer heb ik nog niet. Het hangt er vanaf of een vriendinnetje hier heen komt. Als ze komt blijf ik in China (met vakantie naar ’t zuiden) andere hopelijk naar Cambodja.

Geef een reactie

