Een nieuw jaar is begonnen….

De kerstvakantie is voorbij gevlogen! Naast de afspraken op Kerstavond, eeste Kerstdag en Oud&Nieuw hebben we bar weinig gedaan. Een beetje opruimen in huis (ongebruikte keukenspullen uitzoeken en eindelijk eens weggooien), wandelen met m’n hondje en bankhangen. Echt relax! Ik ben 2 en 3 januari weer begonnen met werken, maar dit werden maar halve dagen omdat er maar 5 collega’s aanwezig waren.

Twee januari ben ik met 8 meiden naar de film Soof geweest. Echt een leuke, gezellige meidenfilm! (Aanrader!) En ook leuk zo net na de jaarwisseling al een hoop meiden te treffen. Na de film zijn we nog even een caféetje in gedoken om ff bij te kletsen. Gezellig hoor!

Vier januari was vriendin E. in de buurt voor een verjaardag van familie. Zij kwam met haar vriend en zoontje eerst even bij ons langs. Heel fijn! Ik ben ‘tante’ voor haar zoontje, heel speciaal. Het is zo’n lief ventje. En de tweede op komst… duurt nog ff, maar kan niet wachten!!

En toen was week 1 van 2014 al weer voorbij. Op naar de regelmaat van werken/sporten/leven.

  1. #1 door gewoonhanny op 15 januari 2014 - 14:03

    Heerlijk zo’n relaxte vakantie. Alles mag, niets moet. Energie opdoen voor het ‘gewone’ drukke leventje.

  2. #2 door noeps1 op 15 januari 2014 - 17:56

    Klinkt zo gezellig. en niet weg rond die drukke dagen is ook heerlijk toch .. lekker thuis kneuteren 🙂
    Soof ken ik niet, zal eens googlen.
    Fijne avond, Elise

  3. #3 door Mrs. T. op 15 januari 2014 - 17:59

    Ik ga vrijdag met een paar vriendinnen naar Soof. Ben erg benieuwd.

  4. #4 door Wanda op 15 januari 2014 - 18:47

    Soof lijkt me ook wel wat maar even kijken wanneer dit nog mogelijk is in mijn alweer redelijk gevulde agenda!
    En ja, regelmaat… leuk en handig maar soms zou ik er ook weleens uit willen breken… Ach, gelukkig hebben we daar vakantiedagen voor, toch?

  5. #5 door Gerda Esser op 15 januari 2014 - 22:11

    Hallo Carpe Diem

    Ik kom hier via Wanda haar blog
    Soof lijkt me ook een leuke flim
    Ik wens jou een hele fijne Woensdag avond
    En morgen een hele fijne Donderdag

    Liefs Gerda

  6. #6 door Deborah Hamar op 17 januari 2014 - 15:03

    Klinkt als een heerlijke week.

    Wij zijn de feestdagen ontsnapt. Lekker wezen wintersporten met de familie.
    Nu weer over op de orde van de dag zullen we maar zeggen 🙂

Geef een reactie

