B-day

30 augustus werd deze dame alweer 33 jaar. Ik hou op zich niet zo van verjaardagen, want je loopt je eigen een ongeluk, het kost een hoop geld, je zit met bergen boodschappen die niet in je koelkast passen, blijft met een hoop spul zitten wat niet op gegaan is, etc… Máár….. ik heb een super gezellige verjaardag gehad! ’s middags kwamen vriendin A. en vriendin B. met vriendjes en mijn ouders en broer. Zo leuk! Het is voor hun niet naast de deur (137km) dus ik vond ’t super leuk dat iedereen er was! Vriendlief had een grote pan groente-tomatensoep gemaakt, en daar hebben we met z’n allen van zitten smullen!

De grootste groep kwam ’s avonds na 20:00. Er waren zo’n 25 man! En in zo’n kleine tuin/huis is dat best druk. We hadden partytenten opgezet en de bbq aangestoken. De verjaardagen zijn bij ons altijd zelfservice, zodat de jarige job ook relaxe blijft. (al was het toch nog wel een beetje stressen om alles soepel te laten verlopen). Ook vriendin E. met haar zoontje en vriend waren gekomen vanuit het oosten van het land. Zo leuk! Het was helemaal compleet.

Oh, en ik ben super verwend! Ik heb mooie bloemen gekregen, cadeaubonnen van Kamera-Express en Bol.com, een cadeaubon voor een leuk uitje samen met vriendin E., mooie witte kandelaars en een mooi wit decoratie hart en geld. Kortom, mijn verjaardag was zeer geslaagd.

  1. #1 door Marcella op 3 september 2013 - 09:23

    Klinkt als een heerlijke verjaardag, alsnog gefeliciteerd!!

  2. #2 door Zuster Klivia op 3 september 2013 - 09:32

    Beter laat dan nooit: ♪♫•*¨*•.¸¸ ¸¸.•♪HAPPY BIRTHDAY TO YOU♪♫•*¨*•.¸¸ ¸¸.•♪HAPPY BIRTHDAY TO YOU♪♫•*¨*•.¸¸ ¸¸.•♪HAPPY BIRTHDAY DEAR L♪♫•*¨*•.¸¸ ¸¸.•♪HAPPY BIRTHDAY TO YOU♪♫•*¨*•.¸¸ ¸¸.•♪

  3. #3 door Hanny op 3 september 2013 - 09:53

    Verjaardagen zijn vaak een ramp als je zelf het feestvarken bent.
    Wij hebben de verjaardagen met de kinderen afgeschaft (uiteraard met de kleinkinderen worden ze ‘gewoon’ gevierd). In plaats daarvan gaan we met het geld dat we besparen (geen eten en drinken, maar ook geen cadeaus) eenmaal per jaar met z’n allen op stap. Een familieverjaardagdag. Bevalt ons goed.
    Gelukkig dat jouw verjaardag super verlopen is.

  4. #4 door Deborah Hamar op 3 september 2013 - 10:42

    Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Klinkt als een geslaagd feestje iig.
    (om dezelfde reden als jij vier ik mijn verjaardag eigenlijk nooit… Wat een gedoe… haha)

  5. #5 door Shifra - A Cup of Life op 3 september 2013 - 11:54

    Ik houd ook eigenlijk niet zo van verjaardagen maar ik vind het altijd een leuke manier om ook weer eens iedereen te zien. Daarnaast vind ik het ook wel eens leuk om weer even extra gastvrij te zijn! Daarom vier ik het niet elk jaar, maar eens in de paar jaar:)

  6. #6 door liefmeisje1988 op 3 september 2013 - 14:39

    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Leuke en fijne dag heb je gehad.

  7. #7 door Mrs. T. op 3 september 2013 - 16:38

    Mooi toch allemaal. Ik ben gek op verjaardagen vieren.

  8. #8 door Mich op 3 september 2013 - 18:25

    Beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd!!

  9. #9 door Wanda op 3 september 2013 - 18:26

    Net als jij heb ik een hekel aan verjaardagen, vind het leuk om naar die van een ander te gaan maar mijn eigen of die van vriendlief… nee, die sla ik het liefst over. Al die rompslomp… pfff…

  10. #10 door Patty op 4 september 2013 - 07:47

    Alsnog van harte !!! Gek hoe dat toch ‘werkt’…daar waar je geen zin in hebt, is meestal hartstikke leuk 😉

  11. #11 door iliveformydreams op 4 september 2013 - 13:12

    Alsnog van harte!

  12. #12 door guapa79 op 6 september 2013 - 11:00

    En? Heb je al iets leuks uitgezocht van alle kadootjes die je hebt gehad? Wij vonden het een erg leuke middag en chapeau voor de kokkie, de soep was heerlijk!! 😀
    Goed weekend lieverds xxx

  13. #13 door Insoon op 9 september 2013 - 12:53

    Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Zo te lezen was het een geslaagd feest en je bent goed verwend door iedereen 😀

  14. #14 door Annespike op 11 september 2013 - 10:21

    Ben wel heel laat, maar alsnog gefeliciteerd Lonneke!

    Ik hou er eigenlijk ook helemaal niet van. Dus ik vermijd mijn verjaardagen zoveel als mogelijk. 😉 Of ik vier gewoon niet. 😀

  15. #15 door HansDeZwans op 13 september 2013 - 07:57

    Nog een late verjaardagswens.

Geef een reactie

