Summer of 2013

Goh mensen wat hebben we toch een heerlijke zomer! Tuurlijk, het is af en toe net iets tè warm, maar ik wil niet klagen. Want dit weer is natuurlijk veel beter dan grauw en regenachtig weer. Ik ben, net als meerdere denk ik, weinig te vinden op het wereldwijde web. Dus even een update waar ik/we de afgelopen tijd mee bezig zijn geweest…

*Vriendlief en ik zijn een dagje naar Rotterdam gegaan. Even wat winkels in, maar voornamelijk voor een lekkere lunch en mensen kijken! Heerlijk hoor.. in Rotterdam blijf je kijken. Muzikanten, Hare Krishna gezang, bijbelse verhalen, toeristen en allerlei nationaliteiten. Wij sluiten Rotterdam altijd af met een rondje Media Markt.

*BBQ bij vrienden, altijd gezellig. Iedereen neemt dan wat mee, lekker muziekje aan… gezellig hoor!

*We zijn nog een keer naar het Oosten gereden. BBQ bij mijn ouders, bakkie bij vriendin B en een lunch met vriendin A. Toppie!

*Beetje klussen in en om huis. Ons erkertje moet voorzien worden van een nieuw likje verf, dus ben ik bezig geweest met een verfkrabber en verfbrander. De oude laag is er bijna af, en dan kunnen we binnenkort beginnen met de grondverf. Ook is er een slotenmaker geweest om onze achterdeur open te breken. Deze heeft 1,5 klem gezeten en was met geen mogelijkheid open te krijgen. Nu hebben we een noodoplossing qua slot, binnenkort moet daar dus nog een nieuw slot in. (à 350 euro… pfff).

*Afgelopen weekend had ik nog een fotoshoot. Weer een leuk gezin (vrienden). Hieronder zie je een paar foto’s.

*We zijn met de ouders van vriendlief een middag naar Hoek van Holland geweest.

*En natuurlijk werken. Helaas, met dit mooie weer moet er toch gewerkt worden. Gelukkig hebben we nog wel het e.e.a. in het vooruitzicht. Ik ga nog 4 dagen naar Berlijn met mijn mams en we gaan over een maandje nog 8 dagen naar Griekenland. Heb er zo’n zin in!

Koen 4

Koen 1

Koen 3

Koen 2

  1. #1 door Hanny op 5 augustus 2013 - 11:08

    Ondanks de warmte en hitte ben je toch een bezig bijtje. Veel plezier tijdens je trip naar Berlijn.

  2. #2 door Deborah Hamar op 5 augustus 2013 - 13:29

    Wat een mooie foto’s zijn het geworden!!
    Je hebt toch aardig wat ondernomen. Heerlijke die BBQ. Doen wij ook graag.
    En voor de komende periode heb je iig nog wat leuks in het verschiet.

  3. #3 door Wanda op 5 augustus 2013 - 18:38

    Weer hele mooie foto’s hoor! En ja, eigenlijk mogen we niet klagen maar toch… heel stiekem moet ik wel bekennen dat het me vaak net iets te warm is hoor! Maar okay, je bent lekker bezig geweest en heb ook nog een paar hele leuke dingen op de planning staan!

  4. #4 door Marcella op 5 augustus 2013 - 19:29

    Klinkt goed, veel plezier in Berlijn en Griekenland!

  5. #5 door iliveformydreams op 6 augustus 2013 - 09:52

    Mooie foto’s! Heel veel plezier 🙂

  6. #6 door Floor op 6 augustus 2013 - 17:23

    Same here! Maar gelukkig heb ik ook een mooie vakantie voor de boeg!
    Leuke foto’s!

  7. #7 door liefmeisje1988 op 6 augustus 2013 - 21:57

    Wat een mooie foto’s heb je gemaakt. Geniet van de leuke dingen die er nog aan komen.

  8. #8 door Nicole op 7 augustus 2013 - 06:39

    Wéér leuke foto’s hoor! En Rotterdam is best leuk, al kom ik er bijna nooit.. Beetje ver weg 😉 Verder hou ik echt van bbqen, vooral de gezelligheid erom heen he..
    Berlijn! Wauw echt een top stad.. Have fun alvast!

  9. #9 door Insoon op 7 augustus 2013 - 12:53

    Gezellig zo’n dagje Rotterdam en altijd leuk hè, mensjes kijken 😉 Heerlijk dat je ook nog een paar vakanties/uitjes in het vooruitzicht hebt. En wat een prachtige foto’s heb je weer gemaakt!

  10. #10 door guapa79 op 9 augustus 2013 - 08:31

    Je hebt net als wij een heerlijke zomer en ook ik ben nauwelijks online te vinden. Binnen zitten kunnen we nog lang genoeg;-) Nog twee fijne tripjes in het vooruitzicht, hoe vervelend 😉 En het is weer een mooie shoot geworden meis, ga zo door!
    Veel liefs vanuit een zonnig Noord-Brabant en goed weekend!
    xxx

  11. #11 door Elise op 9 augustus 2013 - 10:57

    leuke shoot. Hoe is het met je fotoclub ? Jammer dat je zover woont anders deed ik mee.
    Lekker he, deze warme dage, iedere dag zomerse kleding aan, heerlijk. Oh en je hebt nog iets in t verschiet. Wij ook. Hebben er zin in

  12. #12 door Limoentje op 9 augustus 2013 - 13:04

    Klinkt hartstikke goed!
    Rotterdam is een leuke stad zo te horen. Ik ben er nog nooit geweest, maar ben dol op mensen kijken, dus het zou een geschikte stad voor mij moeten zijn 😉

Geef een reactie

