Voorzitter… ik??

Per vandaag ben ik (on)officieel uitgeroepen tot voorzitter van de fotoclub van mijn werk. Haha, ik en voorzitter… maar goed. Ik heb vanmorgen een bericht opgesteld die a.s. vrijdag in de wekelijkse infomail komt te staan (wordt naar alle werknemers gestuurd) met de mededeling dat de fotoclub nieuw leven ingeblazen wordt en dan diegene die interesse hebben zich kunnen aanmelden. Ik vind ’t best spannend, want hoeveel mensen komen erop af? Moet ik dan het voortouw nemen? Het is toch even een hoop geregel… Wat zijn de verwachtingen van de geïnteresseerden en kan ik aan deze verwachtingen voldoen? Maar goed, misschien moet ik eerst maar eens afwachten of er wel voldoende animo voor is. Ik heb wel besloten, dat als dit niet lukt, dat ik het dan via een andere weg ga proberen, buiten mijn werk om. Ik ben veel op de website van Zoom.nl te vinden, en daar hebben ze (ben ik pas achtergekomen) een forum waar wel vaker oproepjes worden geplaatst m.b.t. het opzetten van een fotoclub of het organiseren van ontmoetingen met mede (amateur)fotografen. Dus dat is dan ook nog een optie. Ook is er een website (tip van een medeblogger) die ik goed in de gaten houd: Urban Photo Collective. Dit is een website waar fotografen oproepjes doen om met andere, voor hen onbekende, fotografen af te spreken op een locatie om samen te gaan fotograferen. Dus, als er binnenkort iets hier in de buurt is, dan ga ik eens een kijkje nemen. Lijkt me wel leuk. Wordt vervolgd…

  1. #1 door Harriët op 13 maart 2013 - 13:28

    Niet zo druk om maken…eerst maar eens kijken of en hoeveel mensen erop af komen.
    En anders is via een forum of die andere site ook best een leuke optie lijkt me!
    Succes hoor! 🙂

  2. #2 door Zuster Klivia op 13 maart 2013 - 13:30

    Leuke, nieuwe ontwikkelingen hoor mevrouw de voorzitster! 🙂

  3. #3 door Mrs. T. op 13 maart 2013 - 13:34

    Leuk hoor. Hopelijk wordt het een succes.

  4. #4 door Insoon op 13 maart 2013 - 13:50

    Wat leuk joh! Wie weet zijn er op je werk nog wel meer mensen die dit leuk vinden. Ben benieuwd hoeveel reacties je gaat krijgt.

    liefs Insoon

  5. #5 door wiebie74 op 13 maart 2013 - 18:22

    Leuk initiatief! Jammer dat ik niet bij je werk want anders had ik me direct aangemeld!

  6. #6 door Hanny op 13 maart 2013 - 23:52

    Met het voorzitterschap zal het vast wel meevallen. Fotografen onder elkaar doen niet moeilijk. Succes!

  7. #7 door iliveformydreams op 14 maart 2013 - 07:57

    Super leuk zeg, succes!

  8. #8 door liefmeisje1988 op 14 maart 2013 - 11:30

    Wat leuk dat je dit gaat doen. Zal vast allemaal wel goed komen. Veel succes ermee.

  9. #9 door Nicole op 14 maart 2013 - 20:54

    Spannend!! Ik zou mezelf graag aanbieden maar ben nog maar een groentje haha en woon ook iets te ver weg geloof ik 😉

  10. #10 door Deborah Hamar op 16 maart 2013 - 17:16

    Wat een leuk initiatief. Ik hoop dat er collega’s op af komen.
    succes!!

  11. #11 door Floor op 18 maart 2013 - 10:18

    Hartstikke leuk toch! Enne, delegeren kun je leren 😉

  12. #12 door ♥Inge♥ op 20 maart 2013 - 09:36

    Hahaha…leuk!! Joh gewoon op je af laten komen! Enne…een voorzitter hoeft niets anders te doen dan orde te scheppen tijdens een bijeenkomst, dus zorg voor een hamer!!! ;P Komt goed!!

Geef een reactie

