Tegenvaller…

Daar gaan mijn goede voornemens… Ik had het helemaal uitgestippeld voor deze week. Ik ga drie keer sporten. En ik had er ook echt zin in. Vrijdag avond was ik geweest en heb mijn opgestelde schema in 1 uur en 15 minuten voltooid, en het voelde goed! Dus, op de kalender gezet: maandagavond sporten, woensdagavond sporten (dan heb ik ook een afspraak met de instructeur) en zaterdagochtend sporten (liever vrijdagavond, maar dan komt de kapster mij knippen en kleuren). Nou was zondag al zo’n dag dat ik totaal niks uitgevoerd heb. Gewoon geen puf om wat te doen, en wat denk je.. zondagnacht… hoesten, niezen, snotteren, pijn in mijn keel, hoofdpijn… Dus de maandagavond sporten viel al gauw in duigen en lag ik om 20:30 al onder de wol. Potverdorie! Nou ben ik nog niet helemaal opgeknapt, maar ik ga vanavond toch naar de sportschool. Dan is het misschien niet voor 100%, maar alles is beter dan niks…

Ooh en leuk nieuws, maandag a.s. komt Mc.Dreamy weer met zijn knappe koppie op Net 5! Eindelijk zijn er weer nieuwe afleveringen van Grey’s Anatomy. Nou had ik natuurlijk keurig tot maandag kunnen wachten, maar laat vriendlief nou een abonnementje hebben op spotnet en daar stonden de nieuwe afleveringen al op. Gister heb ik alvast een aflevering gekeken. Heerlijk!

Ik kijk de laatste tijd best veel tv-series. Ik ben nu ook ‘The Following; aan het kijken. En jeetje wat is die spannend!! Zeker een aanrader! Daarnaast volg ik ook ‘Vampire diaries’, ‘Once upon a time’ en ‘Grimm’. En ik heb nog een aantal series (op aanraden van andere) op mijn lijstje staan: ‘Missing’, ‘Penoza’, ‘Banshee’ en ‘Zero Hour’. Maar dat zou nu even teveel van het goede zijn. 😉

  1. #1 door Hanny op 6 maart 2013 - 09:58

    Jammer dat het sporten tijdelijk niet door kon gaan. Maar dat maak je vast wel goed als je weer los kunt.
    Misschien krijg je door het kijken naar de tv-series extra energie voor het sporten. Succes!

  2. #2 door Zuster Klivia op 6 maart 2013 - 10:27

    je hebt helemaal geen tijd om te sporten jij, met al die series die je volgt! 😉

  3. #3 door HansDeZwans op 6 maart 2013 - 11:35

    Amai wat een series volg jij allemaal. Heb je nog tijd om af en toe eens naar het toilet te gaan?

  4. #4 door Carpe Diem op 6 maart 2013 - 11:40

    Och, 4 series.. van 40 minuten per aflevering is max. 3 uur in de week.. is nog te overzien toch? 😉

  5. #5 door Floor op 6 maart 2013 - 12:13

    Mag ik je nog een tip geven: The Bridge. Geweldige Deens/Zweedse serie. Maar goed, daar heb jij geen tijd voor vanavond want jij moet sporten.

    Ik ken het hoor, die voornemens. Vanochtend kwam ik onder de douche vandaan en toen bedacht ik me dat ik vandaag had willen hardlopen. Mission failed. Misschien morgen?!?

  6. #6 door liefmeisje1988 op 6 maart 2013 - 17:47

    He, balen dat je ziek bent geworden. Fijn dat je inmiddels weer wat beter voelt. En dat je het sporten vanavond weer gaat doen. Grey’s ben ik ook heel erg benieuwd naar. De laatste aflevering eindigde erg apart.

  7. #7 door Annespike op 6 maart 2013 - 19:00

    Eerst maar opknappen hoor!
    sporten heeft geen zin als je je nie tlekker voelt.. Het werkt je dan alleen maar tegen!
    Beterschap. 🙂

  8. #8 door Harriët op 7 maart 2013 - 06:55

    Tja, als je je zo voelt is sporten geen succes natuurlijk en is het ook verstandiger om ff te wachten tot je je wat beter voelt. gaat het alweer een beetje nu?
    Ik kijk amper series…gaat me te veel tijd in zitten. Al vind ik Grey’s wel erg leuk ook 🙂

  9. #9 door iliveformydreams op 7 maart 2013 - 08:49

    Jammer dat het even niet gaat lukken sporten..
    Beterschap!

  10. #10 door Insoon op 7 maart 2013 - 10:39

    Vervelend dat je in de lappenmand ligt en daardoor ook niet kon sporten. Ben je inmiddels weer wat opgeknapt?
    Ik heb maandag de laatste aflevering van Private Practice gekeken en inderdaad… komende maandag weer lekker Grey’s Anatomy kijken 😉

    Een fijne dag & beterschap hoor!
    liefs Insoon

  11. #11 door Nicole op 7 maart 2013 - 16:55

    Balen balen balen, ik snap helemaal hoe je je voelt!
    En dat met die series.. wij volgen er veel meer maar zijn nu ook een hoop al met zomerstop haha!

  12. #12 door Wanda op 7 maart 2013 - 18:42

    Zo herkenbaar! Ik plan ook altijd een paar sportavonden in en dan komt er inderdaad weer zoiets tussen of ik moet onverwachts overwerken en ja, dan ben je zo weer een week verder…
    Ik kijk momenteel heel weinig tv, alleen Wie is de Mol en sinds kort ook The Following, verder gun ik mezelf er te weinig tijd voor…

Geef een reactie

