Weekend!

Sinds september bezoek ik om de 3 a 4 weken een gewichtsconsulent om toch maar weer een poging te wagen om af te vallen. Nou val ik af, maar niet echt snel. Ik ben nu 7 kilo kwijt. Niet echt veel, maar goed het zijn er toch 7. Sinds een week of 3 ga ik dagelijks op de fiets naar m’n werk en wandel ik zo’n 20 minuten in de pauze. En sinds deze week heb ik het sporten weer opgepakt. Afgelopen woensdag had ik een afspraak bij een fitness instructeur en we hebben samen een trainingsprogramma opgesteld van een uur en een kwartier. Deze bestaat uit 10 minuten warm fietsen, dan een stuk of 8 apparaten (elke 3 sessies van 15) en daarna 10 minuten crosstrainer en 10 minuten loopband. Woensdag hebben we alle apparaten langsgelopen, voor uitleg en het instellen van de juiste stoelhoogte en gewichten. En heb ik de cardio uitgevoerd. En vandaag ben ik zelf aan de slag gegaan met het schema en was inderdaad 1 uur 15 bezig. Moe maar voldaan kan nu mijn weekend beginnen. πŸ™‚

En hoe begint ons weekend? Jawel, met het boeken van een vakantie Griekenland. In het najaar gaan wij lekker nog een weekje naar de zon! Acht dagen vertoeven op het eiland Lesbos in een leuk appartementje in Petra. Wat een goed vooruitzicht! Eerst gaan we in het voorjaar 15 dagen naar Bali en in het najaar 8 dagen Griekenland. Ik ben blij! πŸ™‚

getimage

Fijn weekend!

  1. #1 door Hanny op 1 maart 2013 - 23:04

    Jouw sporten lijkt veel op mijn trainen bij de fysiotherapeut. Dus wie weet val ik daar ook mee af.
    Heerlijk vooruitzicht om naar Lesbos te gaan!

  2. #2 door Limoentje op 2 maart 2013 - 06:22

    Wat een fijne vooruitzichten, de twee reisjes die op het programma staan.
    En wat ideaal, een instructeur die je zo helpt om alles goed af te stemmen.

  3. #3 door Mich op 2 maart 2013 - 10:23

    Leuke vooruitzichten! Volgens mij is het trouwens gezonder om langzaam af te vallen dan heel snel. Wel heftig trainingsschema ben al moe als ik ernaar kijk πŸ˜›

  4. #4 door Zuster Klivia op 2 maart 2013 - 13:19

    Poeh, toevallig hadden we het er vanmorgen over, Vlam en ik. Over afvallen en hoe dat te doen. We hebben allebei enige lichamelijke mankementen. Hij zijn hernia, kapotte knie en hielspoor, ik mijn gescheurde kraakbeen in mijn heup. Daardoor is sporten redelijk lastig. We gaan vanaf volgende week weer wat vaker wandelen na het eten, uurtje, 3x in de week. Rustig aan πŸ˜‰

    Ontzettend knap van jou btw!

  5. #5 door iliveformydreams op 2 maart 2013 - 13:39

    Heerlijk vooruitzicht!
    Fijn weekend πŸ™‚

  6. #6 door ladyhotseflots op 2 maart 2013 - 14:02

    Nou je bent goed bezig zeg! En met het sporten erbij zal het afvallen misschien ook wat sneller gaan? Bewegen is nooit verkeerd natuurlijk.
    En wat een lekkere vooruitzichten allemaal…Bali en dan nog naar Lesbos. Heeeerlijk joh! Wij hebben al helemaal weer zin om naar Samos te gaan, maar ja in augustus pas, dus nog poosje geduld hebben.
    Fijn weekend hoor

  7. #7 door Wanda op 2 maart 2013 - 16:08

    Goed bezig meid! En 7 kilo is niet niks hoor! Ik heb vandaag net een nieuw sportprogramma gekregen, dus dat wordt de komende tijd weer wat extra spierpijn, vrees ik zo…
    Leuk vooruitzicht hoor! Eerst naar Bali en dan nog naar Griekenland! Wij gaan in het najaar nog een weekje met mijn ouders weg maar hebben daar nog geen bestemming voor gevonden, dus dat komt nog wel…

  8. #8 door guapa79 op 3 maart 2013 - 13:20

    Ik zit nog steeds met m’n duim omhoog, goed zo meis! En nu doorzetten hΓ¨ want ik kom je persoonlijk een schop onder je ..geven;-)
    En dan je vakanties, wat een heerlijk vooruitzicht! Ben zo benieuwd ook hoe Mike het zal vinden. Nog nooit gevlogen en dan gelijk naar Bali, respect πŸ˜€
    Fijne zondag
    xxx

  9. #9 door Nicole op 3 maart 2013 - 17:16

    Goed hoor, naar het werk op de fiets! Dat hoop ik dadelijk ook te gaan doen..
    En dat schema klinkt wel goed eigenlijk! Dat je nog “maar” 7 kilo bent afgevallen is goed hoor, hartstikke veel! Dat ben ik ook afgevallen, misschien ietsjes meer.. maar niet veel meer hoor.
    Alleen ik beweeg niet zoveel als jij! Moet wel meer gaan doen..!

  10. #10 door Jeannine op 5 maart 2013 - 18:57

    Petra is leuk, zijn wij jaren geleden ook geweest.

  11. #11 door β™₯Ingeβ™₯ op 5 maart 2013 - 19:02

    Wat goed van je!! En de eerste kilo’s zijn er toch maar mooi af! Fijn!! De rest komt ook vanzelf wel hoor….ik ben 24kg kwijt maar daar heb ik ook ruim een jaar over gedaan…rustig eraf, komt het ook niet snel weer aan! πŸ˜‰
    Heerlijk vooruitzicht de vakantie…super!!
    Fijne avond verder!

  12. #12 door Marcella Molenaar (@MarcellaTweet) op 21 maart 2013 - 14:55

    Goed bezig met sporten dus! En leuke vakanties heb je in het vooruitzicht!

Geef een reactie

