Enjoy

Wat een heerlijk weekend! Het was weer een bom vol weekend, maar ik heb genoten! Zaterdag gingen we richting het oosten. Eerst doen we ff een bakkie bij vriendin B. en haar vriend. Eenmaal daar deed vriendin B. een beetje raar… alsof ze iets te verbergen had… Nadat ze even mijn aandacht had afgeleid van het gangetje naar de w.c., draaide ik mij om en zat daar ineens mijn grote, kleine vriend M., het zoontje van vriendin E. Verrassing! Hihi, zo leuk! Vriendin E. was toevallig ook in het oosten (wist ik niks van) en die twee dames hadden bekokstoofd om mij te verrassen, de schatten! Vriendin E. woont in de provincie Overijssel, dus heel vaak zien we elkaar helaas niet. Maar zij komt uit het zelfde dorpje als ik (Brabant) en zo treffen we elkaar wel eens tussendoor. Nou, je begrijpt wel dat mijn zaterdag al helemaal goed was.

Rond 17:30 waren we bij mijn ouders, waar we eerst lekker hebben meegegeten. Mam had rendang gemaakt (rundvlees) met boontjes in boemboe en rijst. Heel origineel aangevuld met een fortune cookie! Hihi. Mijn fortune cookie zei: “Je zult een goede keus maken”. Nou, we zullen zien. 😉 ’s Avonds was het eigenlijk de bedoeling om even bij oma op visite te gaan, maar dat ging door omstandigheden niet door helaas. Oma is een beetje mensenschuw aan het worden, en belde af onder het mom van ‘ik ben ziek’. Heel jammer, aangezien zij Mike ook nog nooit heeft gezien, maar als ze niet wil, dan niet…

Rond 22:00 zijn we naar Nijmegen gereden, naar een heel klein kroegje waar mijn vader een optreden gaf met zijn blues band (Stevie Ray Vaughan tribute band). Ik had mijn camera meegenomen om wat foto’s te maken voor hun website. Maar het was zo klein en druk gedurende de eerste sessie, dat dat niet gelijk ging lukken. Tweede sessie had ik m’n plekje vooraan kunnen veroveren en heb toch wat foto’s kunnen schieten. Het optreden was weer erg leuk. En binnenkort komen ze naar het westen, dus dan kunnen wat vrienden bij ons uit de buurt ook eens een kijkje komen nemen. Zou leuk zijn!

Zondag nog even gezellig ontbijten met m’n ouders en broer. Helaas had het de hele nacht gesneeuwd en lag er weer een dik pak (± 5 cm). We gingen om 11:30 voorzichtig op weg naar ons laatste afspraak in het oosten, namelijk kraamvisite bij een nicht van manlief. Even het mooie meisje bewonderen. J Na iets meer dan een uur zijn we weer richting het westen vertrokken. Gelukkig was de snelweg helemaal schoon en konden we toch lekker doorrijden. Eenmaal thuis, gelijk door om m’n hondje Tibo op te halen bij de ouders van vriendlief. Hij kan zo al een beetje wennen daar, voor als hij daar 2 weken heen gaat als wij naar Indonesië gaan. Maar hij heeft ’t goed naar z’n zin en dat gaat helemaal goed komen. En de zondag avond was dus onderuit en relaxe! Haha, chinees gehaald en op de bank voor Obese en Divorse.

En nu…. de werkweek kan weer beginnen …. Fijne week allen!

20130225-120510.jpg

20130225-123508.jpg

  1. #1 door Hanny op 25 februari 2013 - 11:37

    Heerlijk zo’n weekend. Daar kun je weer een tijdje op teren.
    Plezierige week!

  2. #2 door Wanda op 25 februari 2013 - 16:42

    Leuk, zo’n verrassing van je vriendinnen! Zo zie je maar dat afstand geen probleem hoeft te zijn voor een vriendschap!
    Dus Tibo kan straks mooi naar je schoonouders? Wel net zo fijn in plaats van naar een kennel, lijkt me…

  3. #3 door Nicole op 25 februari 2013 - 18:15

    Wat een lieve verrassing zeg! Zo had je 2 vliegen in 1 klap hihi, snap wel dat het een topavondje was zo!
    En Rendang vlees.. hmm hou ik van met hete boontjes, hmm!

  4. #4 door ladyhotseflots op 26 februari 2013 - 06:51

    Wat een vol maar gezellig weekend! Rendang ben ik ook dol op. Duurt ff voor het klaar is, maar het hele huis ruikt er dan naar 😉 Jammer dat je oma “ziek”was en er geen zin in had dat jullie kwamen. Best jammer toch?
    Ja hier lag ook een dik pak sneeuw zondag. Gelukkig is het meeste inmiddels al weer weg gedooid. Ik vind het prima. Gaan jullie al gauw naar Indonesië?

  5. #5 door HansDeZwans op 26 februari 2013 - 08:07

    Ik woon ook in het oosten, kom je de volgende keer maar eens langs. Rendang kan ik echter niet maken, zelfs nog nooit van gehoord. 🙂

  6. #6 door Floor op 26 februari 2013 - 12:00

    Klinkt goed zo’n weekend vol activiteiten waar je energie van krijgt! Vooral die verrassing van je vriendinnen, erg leuk bekokstoofd!

  7. #7 door iliveformydreams op 26 februari 2013 - 20:35

    Heerlijk weekend!! Op naar de volgende 🙂

  8. #8 door Marcella (@MarcellaTweet) op 26 februari 2013 - 21:15

    Klinkt als een fijn weekend, goede week!

  9. #9 door Insoon op 27 februari 2013 - 14:17

    Klinkt als een gezellig weekend! Leuke verrassing dat je je andere vriendin ook weer eens zag met haar zoontje. En verder gezellig met je ouders en broer.
    Fijn dat je al een logeerplekje voor Tibo hebt gevonden. Bij je schoonouders is toch prettig dan een dierenpension hè.

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

  10. #10 door liefmeisje1988 op 1 maart 2013 - 07:51

    Wat een gezellig weekend heb je gehad. Leuk dat je vriendinnen iets hadden afgesproken. Zo kun je elkaar ook even weer zien.

    Een fijne dag.

Geef een reactie

