HHB

Gister stond de huishoudbeurs op het programma. Na een iets mindere start bij vriendin A. (ze zou eigenlijk met de Betuwe Express naar Amsterdam RAI gaan, maar dit liep mis. Daardoor moest ze last minute nog in de auto springen om naar Amsterdam te rijden). Uiteindelijk troffen we elkaar rond 11:30 bij de ingang van de RAI en kon het feest beginnen. 😉 Aangezien het bijna middag was, zijn we eerst maar naar het proeflokaal gegaan. Pff.. wat een drukte, maar als echte Hollanders willen we natuurlijk niks missen haha. We hebben van alles geproefd qua eten en drinken. We verlieten dit lokaal met elk een flesje likeur (43) en ik had van de actie van Senseo gebruik gemaakt.
Verder ging ik naar huis met een nieuw dekbedovertrek van katoen en satijn van Daphne Deckers en een voor vriendlief een nieuwe rugzak van X-over crosspack. We hebben ook nog wat BNN’s gezien: een optreden van Raffaëla, Thomas Berger en op de achtergrond Jeroen v.d. Boom. En we staan op de foto met de schoonmaakdame Marja.
foto (3)
foto (6)
foto (5)
Na de beurs zijn we nog even een hapje gaan eten bij een klein italiaans restaurantje. En met een volle maag konden we elk aan de terugreis beginnen. Met één voordeel dat de grootste drukte van de HHB inmiddels al weg was.

Vandaag was een rustig dagje. Mijn nachtrust was niet zo fijn. Ik heb een levensechte droom gehad dat manlief weer bij me was. En daaromheen nog een heel verhaal wat ik hier niet ga neerzetten. Maar man oh man… dat hakt er wel weer in zo’n droom. Ik heb weer aardig wat jankbuien gehad, maar goed dat geeft niet. Naast een paar huishoudelijke klusjes heb ik nog even in de keuken gestaan om een verse pizza te maken (die erg lekker was) om vervolgens op de bank te belanden met vriendlief. Het weekend is weer ten einde. Nu nog even naar ‘Divorse’ kijken en dan ga ik m’n bedje opzoeken.

  1. #1 door Wanda op 18 februari 2013 - 08:26

    Ondanks een wat minder begin voor A, is de dag toch prima verlopen! Leuk, zo’n afsluiting bij de Italiaan! Op de HHB kon je vroeger nog heel wat snaaien maar tegenwoordig valt dat best wel tegen plus je krijgt dan ook van alles door elkaar heen en dat bevalt mij zelf nooit zo.
    Vervelend zo’n levensechte droom… daar kun je dan echt van slag door zijn he?

  2. #2 door Hanny op 18 februari 2013 - 09:41

    Pff, wat zul je je voeten gevoeld hebben na zo’n dagje HHB. Dan is het goed om af te sluiten bij de Italiaan.
    Heftig die droom. Brengt alle emoties weer boven. Gelukkig had je de vrije zondag om alles weer een plekje te geven.
    Werk ze deze week!

  3. #3 door Nicole op 18 februari 2013 - 12:39

    Had het al gelezen bij je vriendin 😉 Maar toch ook leuk om jou stukje te lezen want wist natuurlijk niet wat jij allemaal had meegenomen!~

    Wel vervelend van die droom zeg, lijkt me echt vreselijk om zo wakker te worden!
    Gelukkig was t daarna toch nog geslaagd met die pizza!

  4. #4 door Insoon op 18 februari 2013 - 12:52

    Wat leuk dat jullie zaterdag naar de HHB zijn geweest. Ik ga er morgen naar toe met m’n moeder 😉

    Heftig zeg, die droom. Lijkt me moeilijk als het zo levensecht lijkt en dat je dan wakker wordt… Hopelijk heb je ’t een plekje kunnen geven.

    liefs Insoon

  5. #5 door guapa79 op 18 februari 2013 - 14:55

    Oh nee Lon, moest je nou uitgerekend die foto op je blog zetten waar ik op z’n zachts gezegd niet heel charmant op sta..:wink: Ja, het was zeker gezellig! En we hebben weer een hoop koopjes gescoord;-)
    Bah wat naar dat je zo’n levensechte droom hebt gehad..ik had laatst ook zo’n droom en ik was gewoon chagerijnig toen ik opstond..;-)
    Tot gauw lieverd
    xxx

  6. #6 door Annespike op 18 februari 2013 - 18:50

    Wat een leuke dag!
    Ik hou ook van de HHB helaas kom ik er nooi tmeer aan toe…

    Vervelend da tje zo’n levensechte droom hebt gehad.. Sterkte!

  7. #7 door liefmeisje1988 op 18 februari 2013 - 19:02

    Wat een gezellig dag heb je gehad.

  8. #8 door iliveformydreams op 18 februari 2013 - 20:08

    Erg leuke foto’s!!

  9. #9 door Dina op 20 februari 2013 - 07:25

    Dat was dus een leuke dag!

  10. #10 door rachel op 20 februari 2013 - 16:51

    heftig meis van die droom:( en de hhb ooohh daar wil ik ook nog een keer naar toe!!

  11. #11 door Mich op 22 februari 2013 - 09:43

    Haha, ik ben van de week naar de HHB geweest, maar die optredens heb ik totaal gemist.

Geef een reactie

