Home alone

Tja, en dan zijn we weer ruim een week verder, zonder enige actie op mijn blog. Eigenlijk zonde, maar ik heb gewoon niet zoveel te vertellen. Vriendlief zit nu voor de tweede week in de avonddienst (14:30 tot 23:30). Dit is erg saai moet ik u zeggen. Ik verlaat om 6:30 het warme bed, terwijl vriendlief nog prinsheerlijk kan blijven liggen. En op het moment dat vriendlief klaar is met werken, lig ik alweer in dromenland. Heel gezellig dus… NOT.

Ik moet alleen eten. (1 voordeel, ik kan nu de dingen eten die vriendlief niet lekker vindt). Ook ben ik nu diegene die met het hondje om 7:00, 17:00 én 22:00 naar buiten moet. (1 voordeel voor het hondje, hij wordt nu ’s middags om 13:00 nog een keer extra uitgelaten door vriendlief.)

Gelukkig heeft vriendlief mij voorzien van een mediabox vol met afleveringen van Grimm. Dus ik hoef mij niet te vervelen. (1 nadeel, buiten Grimm zie en hoor ik vrij weinig, het is zo ontzettend verslavend). 😉 Maar ik vermaak me daarmee prima.

Afgelopen weekend hadden we wel weer even tijd samen. Dit hebben we dan ook goed benut. We zijn even de stad in geweest. We hadden niks nodig, maar gewoon ff wat winkeltjes in en een lunch nuttigen. En ’s avonds hebben we een gezellig restaurantje hier in de stad opgezocht, waar zelfs vriendlief (die hier al 35 jaar woont) nog nooit was geweest. We hebben er goed gegeten en waren zeer tevreden over de ambiance en het personeel.

  1. #1 door Hanny op 6 februari 2013 - 14:22

    Is nooit leuk om verschillende werktijden te hebben. Maar je mag tegenwoordig blij zijn als je een baan hebt en dan neem je die verschillende tijden voor lief. De uren die je wel samen kunt zijn, zijn dan goud waard.

  2. #2 door Limoentje op 6 februari 2013 - 14:36

    Wat Hanny zegt, ik geloof dat het wat werk betreft in NL echt bar en boos is.
    Maar ik weet dat het niks aan is om zoveel alleen te zijn. Ik zit in precies dezelfde situatie. Bij ons gaat het dan niet om een avonddienst; het zijn de vaste werktijden. Het zal in elk geval tot de zomer zo blijven.

  3. #3 door Annespike op 6 februari 2013 - 18:20

    Bah dat is wel vervelend als je inderdaad altijd alleen bent..
    Maar ook wel weer fijn. 😉 Lekker even je eigen ding doen!
    Sterkte.

  4. #4 door Zuster Klivia op 6 februari 2013 - 18:22

    Ik heb jaren in de horeca gewerkt. Lukte me niet een normale relatie te krijgen, ik was nooit thuis en was echt idioot laat klaar met werken. Ik ben erg blij dat onze roosters synchroon lopen.

    Klinkt toch als een lekker weekendje nog, zo samen.

  5. #5 door Wanda op 6 februari 2013 - 18:53

    Dat is inderdaad wel even wennen… Gelukkig heb je in ieder geval Tibo nog om je gezelschap te houden!

  6. #6 door ♥Inge♥ op 6 februari 2013 - 19:50

    Ik herken dat wel…de eerste paar jaren van ons samenwonen en huwelijk, leefden wij ook veelal zo…zowel Gertom als ik zaten in de continue….soms zagen we elkaar dagenlang niet! Maar ik kan je ook zeggen dat als je elkaar heel lang elkaar wel heel veel ziet dat dat ook weleens teveel kan zijn hoor! Hahahaha….Gelukkig ben jij net als ik niet afhankelijk van de man, maar het is niet altijd even makkelijk en leuk zoals het soms gaat!! Fijne avond verder hoor!

  7. #7 door Nicole op 6 februari 2013 - 21:05

    Dat is niet leuk nee, dan is t alleen hoi en doei naar je lief!
    Gelukkig hebben jullie wel een fijn weekenddagje gehad!

  8. #8 door ladyhotseflots op 7 februari 2013 - 06:47

    Ja dat lijkt me idd een beetje saai zoveel avonddiensten achter elkaar. Matthijs heeft ook wel avonddiensten, maar dat zijn er dan hooguit 3 achter elkaar of zo. Is dit dan de laatste week?
    Haha ja je kan wel eten wat je zelf lekker vindt, maar alleen eten is ook ongezellig hè? Ik vind het al ongezellig als we maar met z’n tweetjes of drietjes zijn…wat ook wel regelmatig voorkomt trouwens.
    GElukkig hadden jullie in het weekend wel ff tijd samen 🙂

  9. #9 door iliveformydreams op 7 februari 2013 - 09:06

    Oh dat is wel vervelend zeg die verschillende werktijden..

  10. #10 door liefmeisje1988 op 7 februari 2013 - 09:53

    Ach, soms heb je gewoon even niets te vertellen. Jammer dat je elkaar nu zo weinig ziet. Maar straks lekker genieten van het weekend.

  11. #11 door Insoon op 7 februari 2013 - 10:13

    Ongezellig hè, die wisselende diensten. Is dit de laatste week dat je vriend late dienst heeft? Gezellig dat jullie er in ’t weekend saampjes op uit zijn geweest. En kan jullie hondje het zo lang ophouden van 7 uur ’s ochtends tot 5 uur ’s middags??

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

  12. #12 door Mich op 8 februari 2013 - 13:54

    Bah dat is ook niks aan. Dan woon je samen maar eigenlijk langs elkaar. Wel goed dat jullie samen tijd hebben genomen.

    Trouwens wel herkenbaar van die serie. Als ik ergens verslaafd aan ben, dan kijk ik het ook nonstop en bestaat de rest niet 🙂

  13. #13 door Marcella (@MarcellaTweet) op 8 februari 2013 - 14:36

    Lijkt me ongezellig, en is het dan wel éxtra leuk om elkaar weer te zien in het weekend!hopelijk ook dit weekend weer gezellig wat samen doen.

Geef een reactie

