Once upon a time…

once_upon_a_time_wallpaper_hd-t2Ooh ik heb weer een ‘verslaving’ erbij. Ik heb de nieuwe serie ‘Once Upon a Time’ ontdekt…

“De serie vertelt het verhaal over een hele reeks sprookjesfiguren die, door de vloek van Sneeuwwitjes stiefmoeder, vastzitten in ‘onze realiteit’ en waar een ‘happy end’ niet bestaat. Ze zitten vast in het fictieve dorpje ‘Storybrooke’ in de Amerikaanse staat Maine en de meeste sprookjesfiguren zijn zich niet bewust van hun lot. Maar de vloek kan gebroken worden door Emma Swan, de ondertussen volwassen dochter van Sneeuwwitje en haar prins. En wanneer zij aankomt in het dorp, begint stilaan alles te veranderen.”

Fantasie, liefde, intrige, spanning, humor… alles zit in deze serie. En prachtige kostuums! Love it!

  1. #1 door wiebie74 op 2 januari 2013 - 18:34

    Nah, niet echt mijn ding…

  2. #2 door Zuster Klivia op 2 januari 2013 - 18:47

    Ik kijk uit naar Grimm… Zal ook wel iets voor jou zijn, niet? Begint morgen!

    • #3 door Carpe Diem op 2 januari 2013 - 20:02

      Oh dat ziet er ook goed uit! (Ff trailer gekeken) ja zeker ook iets voor mij 😉

  3. #4 door Sas op 2 januari 2013 - 20:44

    Niet echt mijn ding…

  4. #5 door liefmeisje1988 op 3 januari 2013 - 09:22

    Ik heb er laatst wat van gehoord. Maar nog niet bekeken.

  5. #6 door HansDeZwans op 3 januari 2013 - 12:19

    Nooit van gehoord, zal ook wel niet in Belgenland te zien zijn.

  6. #7 door Deborah Hamar op 3 januari 2013 - 15:43

    Ah was het dat waar ik gisteren een stukje van gezien heb. Toen ik die gozer in Japie de krekel zag veranderen heb ik verder gezapt haha.

  7. #8 door Mrs. T. op 3 januari 2013 - 20:15

    Nog nooit van gehoord, maar ik houd het in mijn achterhoofd.

  8. #9 door guapa79 op 4 januari 2013 - 18:17

    Not my cup of tea, maar dat wist je al;-) Wij hebben dinsdag naar de pilot + eerste aflevering van de miniserie Missing gekeken. Erg spannend en zeker een aanrader, heb jij nog gekeken?
    Goed weekend meis
    xxx

  9. #10 door Nicole op 5 januari 2013 - 06:34

    Hmm ben nieuwsgierig geworden.. hou nooit zo van dit soort dingen maar i love sprookjes haha dus zal eens kijken binnenkort!

  10. #11 door Elise op 5 januari 2013 - 19:07

    nog nooit van gehoord ?Op tv ?

    gr. Elise

  11. #12 door suavemente op 9 januari 2013 - 12:39

    Leuk ja deze serie, vind hem steeds beter worden!

Geef een reactie

