X-Mas 2012

Traditiegetrouw waren wij kerstavond bij mijn ouders (we doen het meestal het ene jaar bij m’n ouders, dan bij m’n broer en dan bij mij). We hadden enkele weken geleden lootjes getrokken en kopen dan voor diegene die je trekt een cadeautje voor € 25,-. Maar ondanks dat we een ‘limiet’ hebben gesteld, kopen we toch altijd wat extra’s voor elkaar. Ik had een lekker geurtje van mijn broer, van vriendlief had ik een cadeaubon voor mijn favoriete winkel kamera-express en van m’n ouders € 100,- en 2 regenhoezen voor m’n camera en een reinigingscrème. Goed verwend dus! We hebben deze avond ook gegourmet en verder, onder het genot van een hapje en drankje, gezellig zitten babbelen. We bleven daar ook slapen, want zoals jullie weten is het 1,5 uur rijden naar m’n ouders. Op 1e kerstdag hadden we nog samen een lekker ontbijtje en toen zijn we naar huis gereden. Eenmaal terug in het westen zijn we gelijk doorgereden naar de ouders van vriendlief. Daar hebben we eerst een film gekeken en daarna ook gegourmet. Ook hier hadden we een kleinigheidje voor elkaar. Ik had een cadeaubon voor een sfeerwinkeltje hier in de stad en vriendlief had een grote fles Bacardi gekregen. Rond tienen gingen we lekker naar ons eigen huis. Tweede kerstdag hadden we totaal geen verplichtingen! We zijn even met m’n hondje er op uit geweest. Ff het beestje laten rennen, kon hij ook even z’n energie kwijt en we hebben voor de buis gezeten met Lord of the Rings. 😉
Donderdag moest ik werken. Nou ‘moest’… eigenlijk had ik vrij kunnen nemen, maar omdat ik er nog maar 2 maanden werk en de meeste van de afdeling gingen werken, vond ik het eigenlijk niet kunnen dat ik thuis zou blijven. Maar, na dit dagje gewerkt te hebben, heb ik alsnog vrijdag (vandaag) een vrije dag genomen. Heerlijk!!
Ondanks dat ik vandaag dus had kunnen uitslapen, stond ik om 8:15 al buiten met m’n hondje. Ik was wakker en dacht ‘laat ik de dag maar eens lekker betijds beginnen’. Om 9:00 ben ik pasfoto’s gaan maken voor m’n nieuwe paspoort en ging gelijk door voor de boodschappen. (Wat een rust in de winkel op zo’n vroeg tijdstip!) Verder beetje opruimen, wasje draaien, paspoort aanvragen, tv kijken, eten koken, haren knippen en verven….. en toen was de dag alweer voorbij.
En nu op naar de jaarwisseling! Deze vieren we bij vrienden in het westen. Helaas is de vriendengroep dit jaar door omstandigheden gesplitst in 2 groepen, waardoor we in de vroege avond bij de een en naderhand bij de ander zitten. Niet ideaal, maar ja we wilde niet kiezen dus doen we het maar zo. Ik wens iedereen een hele fijne avond en al het goeds voor 2013!

  1. #1 door Sas op 29 december 2012 - 08:42

    Ook alvast een hele fijne jaarwisseling!
    Al het goeds gewenst voor 2013 🙂

  2. #2 door Mrs. T. op 29 december 2012 - 10:38

    Een fijne kerst gehad dus. Wat erg van die vriendengroep, zo zou het niet moeten zijn natuurlijk. Ik wens jullie ook een hele mooie jaarwisseling en een fantastisch 2013.

  3. #3 door Wanda op 29 december 2012 - 10:41

    Dat van die vriendengroep herken ik wel… zo ging het namelijk bij ons ook toen m’n vorige relatie uit ging… Jammer maar vaak niet aan te ontkomen.
    Alvast een hele fijne jaarwisseling en dat 2013 maar een leuk en vooral een gezond jaar mag worden!

  4. #4 door Nicole op 31 december 2012 - 07:12

    Wat heerlijk op die 2e kerstdag geen verplichtingen!!
    En wat fijn dat je oud&nieuw viert met vrienden alleen minder fijn dat het zo gesplitst is!

  5. #5 door liefmeisje1988 op 31 december 2012 - 09:34

    Hier was het met kerst een drukke bedoeling. Twee keer verschillende mensen over de vloer gehad. Was wel gezellig, maar niet zo als andere jaren. Jammer. De volgende dag zat ik daarom ook al op tijd in de auto om weg te gaan.

    Jammer van die twee groepen, maar zo heb je wel alles gehad. Een fijne jaarwisseling.

Geef een reactie

