Multitasken

Wij vrouwen kunnen meer dan 1 ding tegelijk. Daar waar mannen zich maar écht kunnen concentreren op 1 ding, kunnen wij vrouwen wel 3 dingen tegelijk. Maar soms… soms moet je dan toch toegeven dat het niet altijd handig is om meerdere dingen tegelijk te doen… Wij hebben van de week afgesproken om met vrienden vrijdagavond naar de bioscoop te gaan (Skyfall). Ik zou de kaartjes online reserveren. Al pratende aan de telefoon, met een half oog een programma op tv volgend, zat ik al op de site van Pathé de Kuip om nog mooie plaatsen te kunnen bemachtigen. Op het moment van betalen had ik net m’n telefoongesprek afgerond en rond ook mijn betaling af. Bevestigingsmail ontvangen, klaar! …… Totdat ik de mail zag…”Hierbij bevestigen wij u de gereserveerde plaatsen voor zaterdag 1 december om 21:15”. Wat?! Shit, verkeerd dus! Ik gelijk de klantenservice gebeld en zij zeiden dat ik maar even bij de bioscoop langs moest gaan om de kaarten te veranderen naar vrijdag, zo op afstand kon dat nog niet. Ja, lekker handig, dat is een half uur rijden vanaf hier en dan zit vrijdag al vol. Nu heb ik dus maar voor de vrijdagavond ook maar gereserveerd (weer € 38,- betaald) en dan moet ik vrijdagavond aan de kassa mijn verkeerde reservering laten zien en dan krijg ik (als het goed is) 4 vrijkaartjes voor een andere keer. Pfff… handige actie!

20121127-212626.jpg

  1. #1 door ♥Inge♥ op 27 november 2012 - 20:38

    Hahahaha….tja meid…volgende keer let je wel beter op! 😉 Maar één troost, de film is erg goed!! Veel kijkplezier vast!

  2. #2 door liefmeisje1988 op 27 november 2012 - 20:58

    Ach, elke vrouw heeft dat wel eens. Ik hoop dat je veel plezier mag beleven aan de film.

  3. #3 door Floor op 27 november 2012 - 21:19

    Oeps…

    Ach, ik ken er ook nog een, niet in de categorie multitasken, maar wel in de categorie Pathé. Ik ging gister naar de film maar wilde graag met een Voordeelpas omdat dat best wel wat scheelt. Alleen die kun je alleen aan de kassa kopen. Even naar Pathé fietsen zat er niet in. Dus ik reserveerde telefonisch en kocht s avonds een Voordeelpas waarmee ik de kaartjes afrekende. Na de film checkte ik m’n belminuten en realiseerde me dat ik beter via internet had kunnen reserveren want de belkosten vielen nogal hoog uit. Goedkoop werd zo bijna duurkoop. Ach, een voordeel: ik kan nog wel vier keer “gratis” naar de bios.

  4. #4 door Limoentje op 28 november 2012 - 01:27

    Ha, dat is niet zo handig. Hopen dat het goedkomt!
    Wil Skyfall ook nog wel zien, dus wie weet dit weekend!
    Jullie in elk geval veel plezier!

  5. #5 door Zuster Klivia op 28 november 2012 - 05:57

    Yep, mij lukt dat ook wel eens hoor. Ben ik té efficiënt bezig, waardoor de helft niet gaat zoals het moet gaan. Dom. Want wat geeft het als je iets 2 minuten later doet?

  6. #6 door Harriët op 28 november 2012 - 06:39

    Haha ja zoiets kan gebeuren als je met meer dan 1 ding bezig best. Maar ach, niet zo’n erge ramp gelukkig. Slim om gelijk voor de andere dag te reserveren. En de andere kaartjes komen vast ook wel op. Anders gebruiken als Sinterklaaskadootje? Kan ook nog 🙂

  7. #7 door Insoon op 28 november 2012 - 10:18

    Haha, sommige zaken hebben toch je volle aandacht nodig hè 😉 Hopelijk lukt het vrijdag om de verkeerde kaartjes om te ruilen voor vrijkaartjes.

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

  8. #8 door wiebie74 op 28 november 2012 - 19:03

    Oeps… hopelijk lukt het je om de verkeerde foutjes te ruilen! Skyfall is echt een hele leuke goede film dus alvast heel veel plezier!
    liefs,
    Wanda

  9. #9 door wiebie74 op 28 november 2012 - 19:03

    Kaartjes, bedoel ik…

  10. #10 door Sas op 28 november 2012 - 20:19

    Haha handig. Zoiets heb ik ook eens gehad…

  11. #11 door Amarins op 29 november 2012 - 12:14

    Zo herkenbaar! Ik heb nu standaard door het hele huis opschrijfblokjes liggen en schrijf eerst alles op. Pas als ik bijv opgehangen heb of de visite weg is, ga ik aan de slag! Het is mij te vaak overkomen dat het misgaat!

  12. #12 door gewoonhanny op 29 november 2012 - 23:26

    Dit zal je niet snel weer gebeuren. Voortaan nadenken.

  13. #13 door guapa79 op 30 november 2012 - 10:14

    Ik ben blij dat ik dat afgelopen woensdag niet had, had ik bijvoorbeeld de zaterdag geselecteerd voor miss Keys, dan hadden we naar Antwerpen moeten rijden;-) Ach, zo heeft iedereen weleens iets wat je doet zonder dat het je volledige aandacht heeft. Meestal komt het wel goed;-)
    Goed weekend meis xxx

  14. #14 door Nicole op 2 december 2012 - 13:34

    Heel dat multitasken ben ik al niet zo’n fan van.. Ja we kunnen meerdere dingen tegelijk maar of je dan ook echt je concentratie bij die 3 dingen hebt..
    Nee dat zeker niet!

    Wij hadden dat trouwens ok keertje, verkeerd besteld.. lukte om gelukkig nog te ruilen!

Geef een reactie

