Deze week

Maandag had ik mijn proeftijdgesprek met mijn leidinggevende. Bij mijn vorige werkgever heb ik dit nooit gehad, wat ik als vreemd heb ervaren want je bent als nieuwe werknemer toch wel benieuwd wat ze van je vinden maar je gaat er toch ook vanuit de je nieuwe werkgever wil weten hoe je de eerste 4 weken hebt ervaren. Maar goed, bij mijn huidige werkgever denken ze daar dus wel aan. Het was een kort gesprek met als conclusie: Zij zijn tevreden, ik ben tevreden dus… ik mag blijven! Nou had ik ook eigenlijk niet anders verwacht, want heb al een paar keer te horen gekregen dat ik het snel oppak, dat ik accuraat en gestructureerd werk. En ik heb het naar mijn zin… dus ik ben blij!

Dinsdag had ik in Utrecht een seminar bij de Kamer van Koophandel over exportdocumenten. Hier werk ik nu veel mee dus wat extra informatie is nooit weg. Ik ging ruim op tijd weg maar man o man wat is dat een crime zeg, dat verkeer bij Utrecht!! Ik heb er gewoon 1 uur en 50 minuten over gedaan om zo’n 65 km af te leggen. Ik heb gewoon bijna een half uur vast gestaan op de afslag Utrecht Centrum. Had dus beter met de trein kunnen gaan, maar ja dat is achteraf. Ik was dan ook te laat, maar gelukkig waren ze nog met een voorstelrondje bezig en had ik niks gemist.

Vandaag stond een spannende afspraak met de tandarts op het programma. Bij vorige controle beurt kreeg ik te horen dat ik 2 gaatjes had. En die moesten vandaag gevuld worden. Op zich al spannend, maar dat dit nu door mijn nieuwe tandarts gedaan moest worden vond ik nog extra spannend. Bij mijn vorige tandarts wist je precies hoe hij te werk ging en hoe alles voelt, en dan is nu maar afwachten. Ik had om 8:15 mijn afspraak. Toen ik in de wachtkamer plaats nam om 8:10 kwam de tandarts net binnen. Er zaten al 3 mannen te klagen, want zij hadden alle 3 om 8:00 een afspraak met dezelfde tandarts. Dus, uiteindelijk zat ik om 8:40 in de stoel. Verdoving gezet en toen kon ik weer in de wachtkamer gaan zitten. (dat was voor mij ook al vreemd). Er werden nog 2 personen geholpen en toen kon ik weer terugkomen. Gelukkig was de verdoving goed ingewerkt en heb ik er totaal niks van gevoeld. Eenmaal klaar zei de goede man: “Rechts boven was een behoorlijk gat, maar ik denk dat ik deze netjes heb kunnen vullen en als het goed is krijg je daar geen last van.” Nee dat mag ik hopen van niet!! Brr.. Nou, hopelijk is het dus in één keer goed gegaan.

Morgen nog even een ‘gewoon’ dagje werken en dan hebben we weer weekend! Zin in!

  1. #1 door Harriët op 22 november 2012 - 11:15

    FIjn dat je werk goed bevalt en ja zo’n gesprek is prettig…zowel voor jou als idd ook voor hun zelf. Wat balen dat je zo lang in de file stond zeg!Volgende keer maar de trein dan.
    Oh gatsie naar de tandarts…ik moest 3 nieuwe vullingen eind augustus. Eentje ook een behoorlijk gat en nog steeds last van 😦

  2. #2 door Hanny op 22 november 2012 - 11:31

    Heerlijk dat je werkgever tevreden is en jij ook. Ik hoop dan ook dat je hier nog lang met veel plezier kunt werken.
    Utrecht is een ramp ’s morgens. Al heel vroeg staat daar alles vast. Een weetje voor een eventuele volgende keer.
    Ik kijk al met angst en beven uit naar het moment dat mijn tandarts er de brui aangeeft. Brrrrrr

  3. #3 door Limoentje op 22 november 2012 - 11:46

    Nou, lekker dan, die opmerking van je tandarts. Hopen dat hij gelijk heeft en je niet terug hoeft.
    En fijn zeg, dat je mag blijven. Ook al weet je dat het goed zit, die bevestiging is toch wel prettig.

  4. #4 door Annespike op 22 november 2012 - 13:06

    Bah de tandarts.. Ik heb gelukkig nog nooit gaatjes gehad. Dus dat moet ook maar zo blijven!
    Fijn dat het van beide kanten zo goed bevalt. Op naar een mooie werkrelatie!!

    Tsja dat verkeerd in de randstad.. Je weet het nu en de volgende keer gewoon met de trein!

  5. #5 door Floor op 22 november 2012 - 13:06

    Fijn om de bevestiging te hebben. Ook al voelt het goed, dat het gezegd wordt is ook wel heel wat waard.
    Hopelijk is het nu inderdaad gedaan met je gaatjes, ellende zeg die tandartsen. Ik ga in januari naar mijn nieuwe tandarts. Er zal wel heel wat moeten gebeuren aangezien ik door de antibioticakuur die ik kreeg voor mijn kaakontsteking een rare zwarte aanslag op mijn tong en gebit kreeg. Het meeste heb ik weg kunnen poetsen, maar helaas niet alles. Heb nu wat bruinige aanslag op sommige plekken, baal er verschrikkelijk van, hoop dat de tandarts daar wat aan kan doen. Verder zal hij ook wel wat achterstallig onderhoud moeten doen van de vorige koekenbakker, zucht…

  6. #6 door liefmeisje1988 op 22 november 2012 - 16:29

    Wat fijn dat je te horen hebt gekregen dat alles goed gaat op je werk. Is toch altijd wel fijn om te horen.
    Apart hoe die tandarts met je omgaat. Ik hoop dat alles blijft zitten en dat je er geen last van krijgt.

  7. #7 door wiebie74 op 22 november 2012 - 18:53

    Zo’n gesprek is toch heel normaal? Wordt bij ons ook altijd wel even gedaan. In ieder geval fijn dat het van beide kanten zo goed bevalt!
    En ja, tandarts… ik ben afgelopen maandag geweest en moet standaard altijd een half uurtje wachten voor ik aan de beurt ben, erg irritant. Gelukkig was er verder niks bijzonders…

  8. #8 door Mrs. T. op 22 november 2012 - 19:22

    Fijn dat je mag blijven! Enne, misschien had de tandarts ook wel in de file gestaan? 😉

  9. #9 door Sas op 23 november 2012 - 14:01

    Erg fijn om te horen!!

  10. #10 door guapa79 op 24 november 2012 - 08:12

    Ik zit hier met 2 duimen omhoog! Wat ontzettend fijn dat ze zo tevreden zijn op je werk en belangrijker nog, dat het van twee kanten positief is 😀
    En de tandarts, tja, kom je zelf 5 minuten te laat kun je een rekening verwachten, maar de patiënt een half uur laten wachten is heel normaal..omgekeerde wereld!

  11. #11 door HansDeZwans op 24 november 2012 - 22:22

    Gekke manier van werken, de verdoving zetten en dan terug in de wachtzaal wachten.

  12. #12 door Mich op 25 november 2012 - 10:18

    Super dat je werkgever tevreden is. Heb je toch de juiste beslissing gemaakt.

    Je tandarts vind ik maar raar, te laat binnenkomen. Na de verdoving weer terug naar de wachtkamer. :S

Geef een reactie

